26 Nisan 2010 Pazartesi

yorgunum cok yorgun ama mutluyum...


İşte geldim,yine taşındım,yine uykusuzum,yine yine meşgulüm,yine gezmelerdeyim yine yine yine yorguuun ama mutluyum.


Bu bloğumu açtığımda berruya hamile ırmakla güller gülistanlar içinde bursada sıcacık evimde az sakin yaşıyorduk,taki antalyaya gidişimiz donusumuz vs.vs.

İki senede iki dogum bursadan antalyaya antalya merkezden palmiyeye palmiyeden bursaya bursadan balıkesire...daha neeee olsun ev tası topla pratik kazandım yarım gunde esya yerlestirebilecek kıvama geldim desem en son balıkesirde evimi tasıdıgım gunun aksamında bursaya donmeden keyiflice yemek yemis bursaya donup sabahında 23 nisan icin ırmagıda alıp istanbulda yeldamızın gosterisine gitmis gece donup sabahında akraba gunumuz icin(gun bende bu arada)hazırlanıp misafir agırlamıs gecesinde koca herifle sinemaya gitmis ertesi gunu sabahında evden gezmeye cıkmıs yine gece eve donup sabah dort gibi yatmıs(berru uyumamıs)yatmıs yatmısss...arada detaylar yok bu arada....

Neyse yorgunum desem coook yorgun sakin yasamak istiyorum desem cooook sakiiinnn uyumak istiyorum desem tum bunların uzerine yinede mutluyum desem......

4 yorum:

pinarbk dedi ki...

Ezo'nun teyzesi, başım döndü trafiğinizden. Ama Dijle demişti, O yerinde duramaz diye:))

Kırmızı güllü kalbim yatak odamda asılı, her bakışta anıyorum hem Dijle'yi, hem seni...

pinarbk@gmail.com'a bir mail atarsan, davetiye göndereceğim.

Anne İş'te dedi ki...

sen gül;sana gülmeler yaraşır...

ve cumartesi günü sofra da şahaneydi,ev sahibesi de:))

becerikli kuzuma;maşallah

Kaymaçina dedi ki...

Deniz selam :) bil bakalım ben kimim :)email adresini bulamadım bu nedenle buraya yazayım dedim.Ablanı montessoride görünce hemen kurşunluda tanıştığım kişi olduğunu anladım, Deniz'in ablası :) ve sonunda seni de buldum.Aynı ortaokuldaki ,lisedeki gibisin hiç ama hiç değişme yok. Burada çok ayrıntı vermeyeyim,adımı yazamıyorum ama biz kızlar topluluyduk hani. Sen & Semra ve ben..lütfen özel mailime mail adresini at,iritbata geçelim.Sevgilerimle,

Nur Deniz Ünal dedi ki...

merhaba pınarcım hos geldın maıl attım ..kırmızı kalbı antalyadan gondermıstım umarım sans getırmıstır sıze evınıze)))
ablam canım opuldun))

kaymacınaaa inanmıyorum seni kaybetıgıme ınanmıstım senı nıkahıma cagırmak ıcın ne cok aradım kımlere kadar ulasmaya calıstım bulamayında bıdaha denemedim neyseeee irtibattayız artık))))bu yeter