4 Eylül 2010 Cumartesi

Göçebe





GÖÇEBE....

İlmik ilmik, düğüm düğüm
Ben hayatı zorla ördüm
Küçük bir kız sakladım hep içimde
Tek dostum o büyüdü benimle
Yaşadım her ne varsa, alnımın yazısında
Acılar biriktirdim hep yarına dünden hatıra
Boynumu eğmem kimseye
Emanet bu can Allah'a
Savrulur durur, biçare gönül
Oradan oraya göçebe
Hayatın peşinde göçebe...
NİRAN ÜNSAL...
en güzeli küçük bir kız sakladım hep içimde tek dostum o büyüdü benimle!!
yine yine bu sefer yeni yeni belıkesirliyim...yorulmadım mı???çoook yorgunum neler biriktirdim büyüttüm yine..alışmak mı allah korusun sevmedim desem:((belki daha çok yeni o yüzdendir!!eşim için çocuklarım için burası daha iyi yani biz hepimiz mutlu mutlu yaşayalım diyeee:Pşimdi yerleştim tamam ne ki zaten benim için::PPP iyiii şimdi ben ne yapacağım???hııııımmm en kısa sürede bir başlangıç yapmayalım girişim ruhu var bende en asilinden ortaya çıkarmam lazım dimi???yok yok ben plan yaptım hatta girişimlerim bile çok hızlı ilerledi(benim için hııııızzzz vııııızzz gelir)))üretim başladı randevular vs.derken iş yol aldı.şimdi bayram arifesi kayseri maceramızdan sonra detaylandırır İLAN ederim kime????amaaaannnn:)))
şimdi göçebe ruhumla evin sesliğini dinleyip küçük remlar göreceğim bu kadar yaniiii!!!

1 yorum:

Anne İş'te dedi ki...

yaparsın;bilirim:))