18 Ocak 2011 Salı

şükür!!!

                Günler geçiyor anlamazsın derlerdi,şimdi anlıyorum günler ne kadar hızlı geçiyor,bir bakmışsın öğlen hooooop akşam hep bir koşturmaca,hep bir hız...Revire dönüşmüş bir ev,mustafanın acil durumlarda eve yeşiller içinde gelmesi ayrı bir havada katmıştı şimdi oda geçmiş bakıyorum..
                Evimde annem var,bir haftadır bizimle ne çabuk geçti diyorum bir haftamız kaldı nereye götürsem ne yedirsem ne içirsem acaba rahat mı,mutlu mu???Çocuklar çoook mutlu ben mutlu:)))annem mutlu:))şükür binlerce şükür..Haftan sonu telaşı sardı ablam,babam gelecek evime maalecek mutlu mesut olacağız bu hafta:))şimdi kaçama zamanı hangi zaman gelirim bilmem hep bir telaş hep bir koşuşturmaca ,bu arada Irmak okula başlamıştı ya,allah nazarlardan saklısın her şey yolunda,çok mutlu daha konuşkan bir o kadar anlaşılır,bir okadar relax,bir okadar kardeş delisi!!!!!berruş ta evin tadını sessizliğin düğününü yapıyor daha rahat oynuyor,hatta daha çok kelime öğreniyor herşey yolunda:)))

2 yorum:

Anne İş'te dedi ki...

şükrün hep artsın ve siz de benim şükürlerimdensiniz!Çok şükür;seviyorum sizi

Nur Deniz Ünal dedi ki...

şükür canım benim:))