8 Mart 2012 Perşembe

Gıda allerjisi olan iki kızım bu hafta yine sancılandı.Zor bir süreç yaşadığımız. Evde okulda dışarıda tedbirli olduğumuz hep beraber markete bile gidemediğimiz zor süreç.Kızlarımın bana her yediğine ''anne benim buna allerjim var mı?''dediği her an bitiyorum:( ama çoğu zamanda şükürler olsun,biz bunu aşabiliyoruz diyorum.Daha zor süreçler yaşayanlar var.Geçecek inanıyorum,yeneceğiz yenmesekte yaşayabiliyoruz ya...şükür olsun.Şimdi yaz geliyor ya ondan bu kadar yine sarsılışım.Dondurma,çilek mevsimi .doğumgünleri yaklaşıyor.Çözüm buluyorum başlarda çok zorlanmıştım şimdi herşey evde yapılıyor okula götürülüyor dışarıda balık ve tavuk yiyorlar sadece,şimdi tek korkum bu gıdaları çok tükettikleri için bıkmaları .Zamanımın çoğunu tarif aramakla geçiriyorum hiç bir ürüne restoranta aşçıya güvenmiyorum.Beni bir tek yaşayan anlar biraz büyük olsalar herşey daha rahat bir süreçte geçerdi.Çok küçükler,...


Bu resimi çok seviyorum onları COK SEVİYORUM..LİLİPUTLARIM BENİM...

1 yorum:

Anne İş'te dedi ki...

Şanlısın iki meleğin annesi olarak,şanslılar melek anneleri var,şanslıyım benim ailemsiniz:))))