14 Aralık 2009 Pazartesi

BÜYÜDÜK ŞENLENDİK:)))

Günler geçıyor...kızlarım büyüyor,ben büyüyor..sorumluluklar iş güç uzun zamandır yazamadım..
Irmağım 18 aylık oldu bile:))dişlerimizi altıladık ne zormuş meğer ne kadar geç kalmışız şimdi üst üste çıkarır olduk dişlerimizi..ne çok sancılandık huysuzlandık kolay mı??her gün sasırtıyor beni bizi!!her dakikası işlenmeli,ince ince..çok çabuk tüketmesi, televizyon ünitesi,koltuk tepesi..
berru tepesi:))şimdi şimdi daha farkındayız kardeşimizin kıskançlık mı?sevgimi?bilemiyorum ama berru bayağı tırmık saç çekme ve şaaaap diye adlandırdığımız darbelere maruz bugunlerde ben de ikisine yetebilme,kendime eşime evime yeni işime yetebilme çabası!!!MUTLUYUM AMA :)))
Hafta sonumuz pek yoğundu.Gül ablamız geldiğinden beri ilk 24 saat izinini kullandı mustafa evle hastane arasında mekik dokudu,çok çabaladı sağolsun gece en büyük korkumdu berru ve ırmak aynı saatte kalkarsa ne yaparım???dedim durdum bir kere denk geldi onuda uykuları dağılmadan atlattık sabah gül abla gelince mustafa tam gaz vıııııınnnn!!kalkınca kızlara eve alışveriş oyun parkı arkadaş ta keyifli bir çay keyfi ve ev her şey normaldi ırmak hemen uyuydu berru da da da...bir kalktı ağlıyarak yıkıldı ev...gece bire kadar sırayla kucağımızda sonra sızdı hepimiz gibi sabaha kadar...ve yeni bir haftaya gözlerimizi açtık yedi gibi..
Sabah arkadaşım ve ortaklarımdan melikeyle keyifli bir kahvaltı yaptık hava çok güzeldi melikeler gittikten sonra ırmak ve berruyla biraz gezindik malum antalya çok güneşli güzel bir gün..
Berru ellerini keşfetti hayran hayran ellerini oynatıp ellerine bakıyor,ağzına sokuyor,ayaklarını havaya kaldırıp sağa yada sola kendini döndürmeye çalışıyor,gülücükler dağıtıyor sesler çıkarıyor devamlı konuşacaksın onunla çok mutlu oluyor.Uyku düzenimiz koliğin bitmesiyle birlikte daha iyi oldu ama tam bir rutin sağlanamadı,daha yeni bitti en azından ağlamalar bitti..her şey yolunda işteee!!!

2 yorum:

Anne İş'te dedi ki...

hakikatten şenlikli bir ev;en azından her telefon konuşmasında öyle geliyor:)))

Irmak'çım zaten zıp zıp top;bunca harekete kilosunu nasıl muhafaz ediyor:))Kızmın 18 ayı kutlu olsun canım benim.

Berru ,elleri incelemeye başladı demek.Teyzesinin kuzusu büyüyor hızla maşallah.

Ve haftasonunu sağsalim atlatmışsınız ya artık sırtınız yere yelmez:))

ve sana gelince maşallah benim kardeşime herşeye yetişiyorsun hem layığıyla.Ama kendini de çok zorlama...Zaman...Herşey yolunda nasılsa:))

Çok öpüyorum;hasretle,sevgiyle..

Nur Deniz Ünal dedi ki...

benim ablam işte:)))fazla söze gerek yok bende çook öpüyorum canımsın benim:)))