19 Mart 2010 Cuma


Gündemlerim borsadan daha hareketli..arkama bakmadan Kİ !!fırsatım olmadan tam gaz:)
BURSAdayız,geri döndük
Annem lerin geliş günü düştü haber gelişti gelişti bugünlere gelindi.bir anda hazırlanıldı tıpkı antalya ya gelişimiz gibi,havaalanında da film koptu!!!gül arkadaş kurbanı oldu çok uzaklara gitti..aahhh gül abla !!tam orada film koptu ben bile daha sonraki günlerdeki gündemlerime yetişemez oldum.Her defasında kafam karıştı,acabaaaa bugün ne olacak,diye merak etmiyorum,tahmin bile edemiyorum,ZATEN İÇİMDE BİRYERLERDE BU DURUMUMU UMURSAMADIĞIMI HİSSEDİYORUM!!!
Bütün olasılıklar yaşanılanlar beni ayakta tutuyor!!artık benim için her şey mümkün..

İnsiyatifim dışında olanlar korkutur insanı,bende korktum...bu bir tesadüfmü??yok yok kader!!
yoksa!!!
LANETLİ MİYİM ben acaba??
yooook daha neler daha ne bahaneler...aaaaa ben şimdi
nefertiti gibi çarpsam şimdi
acaba o lanetlimiy di??
olmayabilir
Amannn bea!!!
canı sıkkın duran yüzünde merak ifadesiyle dolu kızgın suratlı smile ahanda buraya:)
şarkı gelsin tam zamanında;
elma değil ayva yediğimiz bu galiba!!!
ayvaaaağğğğğğ
şappi şappi....

Hiç yorum yok: