10 Haziran 2010 Perşembe

GÜZEL IRMAĞIM BENİM:))




Küçüğüm, bu senin sesin, güzel ırmak

Önce rüzgârın öptüğü, sonra benim öptüğüm
Bu bitmemiş şiirler senin ayakbileklerin
Soluğun, kokun, karnın, gölgeli gözlerin
Bu böyle çözülü göğsün, enine boyuna dudakların
Sabahlara kadar ki büyük gözlerin böyle
Bu dal gibiliğin, saçların, kırmızı ağzın
Bu üstünde onca seviştiğimiz yatak sonra
Sonra bu benim anı artığı eski yüzüm
Tüylerin, tay boynun, küçücük çocuk ellerin
Böyle yukarıdan aşağı gidiyorum seni
Karışıyor, korkunç, ellerimiz ayaklarımız

Güzel
Irmak
sana dair,güzelliğine dair ne buluyorsam yazıyorum..içinde ırmak geçmesin!!eriyorum SENİ SEVİYORUM :))Uğur böceğimsin sen benim.günlerdir herkes senin için,güzel bir anı için, var gücüyle çalışıyor.
48 saattir baykuş misali(%90berrunun geceleri hortlaması)annen senin için,teten senin için,hülya ablan senin için,semra ablan senin için,sana güzel bir anı bırakmak için çalışıyorlar..Doğum günün yaklaştıkça nasıl heyecan yapıyorum,nasıl panik yapıyorum,teteni sabahın köründe arayarak nasıl sitres yaşatıyorum bir bilsen:))(öğrendin şimdi buradan)sana özene bözene günlerdir dolaşarak bursanın altını üstünü getirerek bulduğum üzerine eklentiler yaptığım tutunu uğur böceği kıvamına getirmek için bir haftadır çalıştığımı bilsen!!denemek için giydirdiğim anda parçalasanda (gitti güzelim kıyafet)belki giymez deyip aldığım elbiseyide giymeyip ''ne yapacağım ben şimdi??''desemde,iki yaşına sayılı kala!!günlerin ertesi düğmene basmışlar gibi teteninde dediği gibi''Kamikaze''kıvamında da olsan,seni seviyorum çılgın kız!!!çoooook seviyorum,....

4 yorum:

Anne İş'te dedi ki...

Güzel Irmağım benim;kutlamaya değmez mi hiç 2. yaşın:))

Aldığın her nefes ile bize hergünü cennet bahçesine çeviren senin için yazılanlar yeter mi,yapılanlar kafi mi???

GÜZEL IRMAĞIMBİRDE BİLSEN NE GÜZEL BİR ANNE VAR SENİN...


GÜZELLER GÜZELİ IRMAĞIM ;HER GÜNÜN GÜZELLİĞİNLE PARLASIN
SENİ ÇOK SEVİYORUM TETECİM

elif-kayra dedi ki...

Nice mutlu yıllara Irmak,


öyle çok özel olsun istiyoruz,hiçbir eksik olmasın,hiçbir ayrıntıyı atlamayalım, tatlı yorgunluklar bunlar biz yeni atlattık ama yine aynı yorgunlukları yaşamaya değer,

kolay gesin ozaman denizcim...

Nur Deniz Ünal dedi ki...

kızımın tetesi,benim canım,ablam teşekkürler sitresimi çektiğin için....
ve yakışıklı kayranın annesi elifçim,teşekkür ederim tatlı telaş tekrar tekrar yaşamaya değer bu yorgunlukları:)))

HaNdE... dedi ki...

nice mutlu seneler dilerim bende :)