1 Haziran 2010 Salı


Tatil boyunca durmadan kızlardan bahsettik ne yaptılar?ne yediler?kaçta yattı kaçta kalktılar?ne kadar özledik!!!onun saçı,onun gözü,onun bacağı,şöyleydi,böyleydi bir daha onlarsız ilk ve son çıkışımız olsun,zeynep abla iyi değil mi???anneannesi yanında bişi olursa yazdığım notlara bakarlar ablamı yusuf abimi ararlar dimi????yok ne olacak dedi koca!!!!

Uçaktan inip eve gelmemiz italyadan uzun geçti geçmek bilmedi berru uyumuştu (ırmağı ne olur uyutmayın demiştim)elimde fotoğraf makinesi kapıdan içeri girdiğimde ırmağın yüz ifadesini çekmek için hazır durumdaydım 1 2 3......IRMAK içeride oturuyor bizi görünce annişş babiiiş geldi diyivermişti kucağıma aldığımda bir sorun olduğu besbelliydi!!!

Annenanne ve zeynep abla hal hatır yolculuk tatil soru ertesi patlattı bombayı!!bomba yüreğime düşmüş dona kalmış nasıl yaniii??durumundaydım.ırmak hastalanmış ateşi tavan yapınca dr.umuza ve babama ulaşılamamış yusuf abi aranmış gelmiş hastaneye götürmüş serum takılmış incecik damarlarına...gösterdiği güç yaptıkları IRMAĞIMIN GÜCÜ beni bir kez daha şaşırtmıştı..daha bir sarıldım kokladım.

Sonra detaylar konuşulur ya!!!işte o detaylarda yusuf abimin aranması hemen gelmesi yolda ablamı araması!!??ablam ve yusuf abim o gece ferhat göçerin konserine gideceklermiş:(((ablam hazırlıklarını planlarını yapmış...

Şimdi kendimi bir çıkmazda pişmanlıkta bir vefada
bir özveride
bir bir..........................................................................................bulamadığım cümlelere sadece teşekkürde kaldım.


TEŞEKKÜR EDERİM az bile size!!!!size sahibim ya çok şükür!!bana bize aileme....çok şükür siz varsınız ne güzelsiniz siz:)))
tabiki bizde olay sadece o gece ile sınırlı kalmaz takip ediyormusunuz bilmem tempom bayağı hareketli.geldiğimiz gece ırmak iyi değildi,öpüp koklaştıktan sonra diğer liliputumun odasına sessizce girdim girdiğimde öksürüyordu aman uyanmasın kalkar bir kaç saat sonra dedim içeri geldim ırmağı yatırdık bizde yatalım derken berruş uyandı kucağıma aldığımda yanıyordu hemen fitil soymaca banyoya ılık duş yok düşmüyor ertesi sabah babamız balıkesire gitti bizde hemen hastaneye ikisinide yatırdı doktorumuz.ben zorlanmayayım diye birbirlerinin sesinden uyanmasın ayrı oda talebimi suit odayı ikiye bölüp karşıladılar iki gece yattık bronşit tanısı:(((serumlar damar yollarının tekrar tekrar açılması kusma ateş....çok zordu evdeyiz tedavi devam yarın kontrolümüz var.

Haaaaaaaa bide bide kaçıncı bomba babamız çocuklar ve bensiz!!!yapamadığını taşının lütfen çağrısına bu sefer dik duramadım yani bu ne demek oluyor ben deniz leylek evini havada görmüş misali!!!yine yine taşınıyorum ufff amaaa gerçekten:(((:))))bu ay sonu balıkesirdeyiz yine yine toplanmaca düzen kurmaca deniz kafayı sıyırmaca!!!

3 yorum:

Anne İş'te dedi ki...

şükürki geldiği gibi gitti dert tasalar ve canımmmmmmm ne demek.Sen ne yapardın?canımsınızvar mı ötesi:)

Kübra dedi ki...

Canımm ablacımmm.Çok çok çok geçmiş olsun.çok üzüldüm :(( İiyilerdir inş. şimdi??

Nur Deniz Ünal dedi ki...

iyiler şimdi kübracım:))teşekkür edriz öpüldünüz:))