26 Haziran 2011 Pazar

Biri beni durdursun....

RELAX,RELAX,RELAX....SAKİN SAKİN BİR HAYAT!!!
               Tek istedediğim buydu:P....sanmaki seni blogçum ihmal ediyorum...yetişemiyorum,yazamıyorum,bilemiyorum,uyuyamıyorum,çokça geziyorum,tatlı telaşlar içinde mutluluktan uçuyorum,kimseye uğrayamadığım,takip edemediğim için yorum bırakamıyorum...Artık DAYANAMIYORUUUUUMMM.....ve kaçtım,tasımı tarağımı, engin denizleri turkuaz rengi denizleri,42 derece sıcaklıkları,ringoları,çöp şişleri,kaykayları,inciri,bademi:)))eşsiz koyları,egeyi,adaları,eşimi,evimin tadını çıkarıp:))))çokça eşyamı Aydında bırakıp, BURSA'ya:))) serin rüzgara kurşunlunun iyotuna kaçtım...ne iyiy yaptım:)))))
                Şimdilik bu kadar:))yazacak çokça tatiller,peri kızımın doğum günü,çokça heyecan,yeni yeni şeyler,...var anlatacak yazacağım geldim buradayım RELAX..modundayım,....

Hiç yorum yok: