30 Mayıs 2010 Pazar

lady is centilmen:)))




Tüm hücrelerimi yeniledim uzun sayılan bir tatil dönüşü yaşanılanlardayım...
MUTLUYUM;
HUZURLUYUM;
ZİNDEYİM;
AŞIĞIIMMM;
DOPDOLUYUM;..............

Uzun uzun şunu yaptım(tık) ları sevmem ben!!fotoğraflar herşeyi anlatıyor..ama tek kelime yakışır
İTALYA HARİKA,!!!GEZDİM SAYILIR ÇOĞU YERLERİ (YUNANİSTAN VE ADALARI,FRANSA,İSVİÇRE,MISIR,LÜBNAN,KIBRIS,ALMANYA)BURASI BAMBAŞKA SIRADA ROMA:)))SONRA FAS İNŞALLAH..
Tek önerim bir turla gidin iyice arştırın nerelere götürüyor çok yer varsa hiç biryeri tam gezemezsin bizim bu sefer şansımız açıktı doğru rehber vardı tek kelimeyle profesyonel,dopdoluydu.... neyseeeee

2 yorum:

Anne İş'te dedi ki...

resimler anlatıyor:)Ama birazdaha anlatsaydın keşke:)

Nur Deniz Ünal dedi ki...

sadece uzun bir süre pizza ve makarnanın hiçbir çeşidini görmek tatmak koklamak dahi istemiyorum anlatılacak o kadar güzel yerleri var ki!!sana özel olsun dimi!!!