13 Mart 2009 Cuma

OOOFFF OFFFF!!!



EMZIRMENIN gozunu seveyim.7 ay dolu dolu emzirdim massimisumu fakat demirin varligini ogrenmemiz benim israrla verme cabam 6 gunluk hastanede yatmamiza sebep oldugundan beri mahvolmus durumdayiz.Ek gidalara gecis daha cok yeniyken kizim alismamisken biberonu sorunsuz kabul etti,dogdugu gunden bu yana emzik almamis kizim:)biberonunu hemen benimsedi,amaaaa geceleri kalk irmagin uykusunu ac suyu kaynat mamayi hazirla uykuya daldir,bittim ben yahu!!her yeni gidaya geciste sorun yasamamiz,yuzume puskurtmesi cabasi.Gittigin yerlere cevat kelle hesabi tasinman vs,vs....zormus..neyse cogu sorunumun guzin ablasi canim ablamdan ogrendigim pratik cozumlerle daha bir isinmis durumdayim:)
Disimiz cikmadigindan cogu seyi ezme cabam,ev yapimi yogurdu kabul etmeyip hazir yogurt vermem,corbasinin icine her 2 gunde bir yeni denemeler katmam...
B azen sorguluyorum kendimi modum dusukken cogu zaman iyi bir anne degilmiyim niye yemiyor niye sevmedi,yemesi icin sakrabanlik yapmak dogrumu?niye hala disi cikmadi huzursuzlugu acaba disten mi deyip,hata yapmama cabam,uykusuz cogu gece,demirin hizla buyumesi.........
NE YAZDIM BEN SIMDI???

2 yorum:

Anne İş'te dedi ki...

ANNELERİN EN GÜZELİ,EN ŞEFKATLİSİ VE EN EN'İSİN O KESİN BEBEĞİM.üSTELİK SEN HENÜZ 8 AYLIK HAMİLE BİLE DEĞİLKEN 2.CANIMIZI DEMİR'İ DÜNYAYA GETİRMWE CESARETİNE SAHİP KOCA YÜREKLİ BİR ANNESİN.IRMAK ÇOK ŞANSLI.CANIM SENİ ÇOK SEVİYORUM

Nur Deniz Ünal dedi ki...

tesekkur ederim canim ablacim,senin gibi sefkatli,senin gibi guzel yurekli...sevgi dolu olmak beni sana yakistirir..seni cok seviyorum canimdan cansin sen!!!