16 Mart 2009 Pazartesi

GIDIYORUZ....

GIDIYORUZ....




Erken kutlamisiz,olmadi,son karar GIDIYORUZ....

Can cumartesi ogleden sonra ugurla yola cikarken "hadi hayirlisi"demistik( umarim hayirli olur hepimiz icin)aksam 6 gibi antalyadaydilar,guzel bir otele yerlesmisler aksam on gorusme sonrasi,can bana Antalya icin"ne gerek var"bile demisti,..
Pazar kafam karmakarisikti artik dusunmekten kacmanin vakti gelmisti,mamaanne ve dilara bizde oldugundan bunu altin firsat bilerek disari ciktim,biraz dolastim demire ve irmaga alisveris yaptim iyice dagilmisti kafam taki tel.calincaya kadar mustafa biz anlastik sozlesme de yaptik deyince nutkum tutuldu,pir piiirrr atti yuregim....gidiyorduk hemde en kisa surede...



.....eve gozlerim dolu dolu dondum mamaanne uzulmesin diye maske taktim yuzume..evde bir sessizlik babam geldi pesi sira onunda gozu dopdolu herkes maske takmisti...ama bir okadar birbirimizin farkinda olarak...annem ve babamlar yemekten sonra evlerine gittiler mustafam da yola cikmislardi o siralar....

Irmakla oyunlar derken uykuya yatirmis canim ablamla konusmustuk guc verdi her zaman ki gibi,canim ablam....

Saatler gecmek bilmedi,tel.bisi yoktu dusunmek istemedim hic birseyi beni en cok mutlu eden seyi,ilk once nisan cd.mizi,nisan kursun yemek cd.sini arkadan nikah cd.mizi izledim,bitmisti mustafam geldi..oturduk konustuk....uzuuun uzuuun....

Son durum,1 nisanda orada olunmasi gerekiyor,bize ev bakiliyor,hafta sonu antalyaya bulunan evlere bakip kara verip,esya secip,bursaya donup evdeki ozel esyalar kizimin odasi toplanip ezelin dogumgunun hemen ertesi antalyaya yerlesmek.....


HAYIRLISI OLUR HEPIMIZ ICIN,INSALLAH!!!

1 yorum:

Mavi Bahçe dedi ki...

Hakkınızda hayırlısı olsun.Allah yardımcınız olsun Sevgiler