12 Mart 2009 Perşembe

HOKUS&POKUS..






































BABAMIZ SİHİRBAZ OLDU!!!
Pazar gunu istanbul cevahır ATLANTIS salonu bu görüntülerle eğlendi(tıpki bizim gibi)yeldanın isteği doğrultusunda başladı herşey,sihirbazlık paketi alındı önce,satışı yapan kız bize herşeyi göstererek anlattı.Babamız çok heveslendi çookk...yeldaya beden dilinin nasıl gösterileceğine dair ders verirken bu görüntüler çıktı:)yalnız bu görüntüler üçüncü gösteride çekildi,ikinci gösteride insanlar bizi izlemeye hatta gösteriye katılmaya başladı.Daha çok çocuklar tabiki!!inanılmaz bir özgüven,narsislik örneği..babamız olayı aştı masasından kalkarak seyircilerinin arasına bile daldı!!!en çok çocukların yüzündeki tebessüm güzeldi.resimi çeken ben denizin yanına bir adam yanaştı(eşim olacağını düşünmedi,besbelli beni ekipten sandı:))sihirbaz mı?????hayıır diyemedim,evettt dedim bende eğlendim hem de çooookkk...ilahi Mustafa,biz çok güldük allahta seni güldürsün:))))






2 yorum:

Anne İş'te dedi ki...

yakışır enişte bey'e! 10 parmağında 10 marifet;maşallah!!!!

Ama en güzelide çocuklarının kalbinde taht kurmak...

Nur Deniz Ünal dedi ki...

ozguven budur iste,yeldanin gozundeki mutluluk gorulmeye degerdi!!!